the secret of happiness is to count your blessings while others are adding up their troubles -william penn

neler olmuş bakalım


hani diyorum, mavi hiç yazmasaydın!! 1 ay olmuş, aklın nerde senin yaa??

geçelim 1 aydaolan bitenlere:

* tez bitmio!! bitti sanmışım ama yanılmışım! daha yapılacak dünya kadar iş var. daha da kötüsü; geçenlerde okula gittiğimde tez danışmanım kadro için 2-3 sene daha beklemem gerektiğini söyleyince başımdan aşağı kaynar sular döküldü. gerçi alternatif kadrolar olacaktır mutlaka -ilçelerden çıkabilir. başka bir şehirden çıkabilir. ama, ne yalan söyliim, bu şehirden başka bi yere gidesim yok! o yüzden biraz daha dişimi sıkıcam.

* iki gün önce evde tartı buldum. dedim bi çıkiim bakalım kaç kilo vermişim! 6 kilo almışım!!!! ne tür bi gerizekalı 6 kilo aldığını fark etmez, üstelik "zayıflıyorum ya ben" diye düşünür, çözemedim. 6 kilo!!! anında rejime girdim. sabahları site'nin açmalarına yumulmak yok. adam gibi evde yap kahvaltını gel. öğle yemeğinde iskenderleri, pizzaları bi kenara at, yaz gelio, insanlar zayıflar sen şişiosun, kırıcam kafanı!!

* aşk die bişi yok, zaten. bu aralar tek aşkım tez.. kafamı kaldırıp etrafıma bakmaya başlasam hiiiiç fena olmıcak.

* bilmeden de olsa, şirinemi üzdüm. "üzdük" aslında.. bu akşam, bi aksilik çıkmazsa, sürpriz yapıp gönlünü alıcam..

* ofis = ??? yorumsuz

8 yorum:

BlahBlah dedi ki...

ben kilo olayına takıldım. nasıl oldu, verdiğini sanırken almak?

ayrıca, benim tez 3 yılda bitti. saldım çayıra olayıydı son zamanlarda. hoca beni arayıp sabah sabah uyandırıyordu artık. düşün yani :) sıkma canını o yüzden.

mavi dedi ki...

:D sorma yaa.. geriye dönüp bi değerlendirme yapınca şu sonuca vardım. bi pantolonum var benim. acayip rahat bişi bi de bol. düşüo hatta. "oo pantolon düşüo yaa, kesin zayıflamışımdır" diye düşünüp yemişim. dar pantolonlar giyip, içine sığmayınca insan dikkat edio. ama bol pantolon içinde farkedilmiomuş. aynı tuzağa bir daha düşmücem ama cidden dikkat ediyorum şimdi.

teze gelince.. bi arkadaşım 5 senedir uğraşıo. hatta 3 ay daha uzatma almış. :D bitmesine bitio ama ben okulda çalışmak istiyorum artık. cumartesileri çalışmak acayip koyuyo.. -başka şeyler de var ama.. uzun hikaye- o yüzden diyorum ki tez biraz önce bitsin. ben de kadro bakmaya başlayayım.

saol canım :D

nox dedi ki...

tez kilo almanda ilk etken olabilir, birşeye odaklanırken başka şeyleri kaçırma meselesi.

bir de tezin son gününü değil de 2 hafta öncesi son günmüş gibi düşün, sıkışıklık da yorar.

evet dışarıdan alınan yiyecekler, hareketsizlik, aburcuburlar vs vs...

hadi, 3-2-0 kolay gelsin

mavi dedi ki...

güzel bir tespit. sanırım bunun da etkisi var. bitti bitmedi oldu olmadı, diğer taraftan ales. kilo vericem dememe rağmen, daha önemli şeylere odaklanınca, diğerini gözden kaçırdırm muhakkak.

ama artık gözden kaçırılacak bi hali kalmadı. 6 kiloyu biyere saklamanın yolu yok. silkelendim ve kendime geldim. diyet olayına girdim bakalım sonuç ne olcek? :D

nox dedi ki...

iyet yapan kilo alır, sadece ye, yerken keyif al, patlayana kadar da yeme; vucut bünye herneyse zekidir ve sen bedeni "seni aç bırakcam" diye zorlarsan o kilo vermene engel olacaktır; konuş ve anlaş; yani ürkütme varlığını, daha nefis daha hoş daha tebessümlü birşeymiş gibiolmalı sağlıklı beslenme; hareket ve takıntı noktasından uzaklaşılması gerek;

tamam çok konuştum, midemi tıka basa doldurdum ve 1 haftalık düzen bozuldu...çok konuşma nedenim 6 kg değil 16 kg

kolay gelsin

mavi dedi ki...

:D durmadan kalori hesaplayıp otla çöple beslenerek diyet yapan tiplerden olmadım hiçbi zaman (olsam ii olurmuş). yemek yemeği seviorum. damak tadım da ii. kaçınılmaz olarak: gelsin kilocuklar.

diyet dediysem: eskiden 3 yiyosam şimdi 1 yiyorum. öğle yemekleri almelerinden vargeçtim. aç kalmakla kilo veremediğimi daha önce kanıtlamıştım kendime. onun yerine az ye-sık ye yöntemi ben de inanılmaz işe yarar. aç kalabilecek bi tip de diilim zati hihih :D bu yüzden, ölçülü kahvaltı, acıkınca meyce, ölçülü öğle yemeği, bi de ofisten çıkmadan önce meyve ya da hafif bişiler yemeği kısmını epii bi kırptım.akşam akşam yiyince de kilo alıom.

yöntem bu. sonuçları da görücez bakalım.

güzel konuşuosun ya, susma. saolasın :D

Gizzy dedi ki...

benim de bugün diyetimin ilk günü...sık ye az ye felsefesini benimsedim...sen de dene bence bir de spor yapmadan olmuo ne yazıkki günde bi yarım saat yürüsen hemen toparlıcak vücut görürsün bak...

mavi dedi ki...

haydi hayırlısı bakalım. az ye-sık ye yöntemi aslında tüm diyetlerin içinde en fazla işe yarayanı. benim gibi yemek yemeyi seven biri için en ideal kilo verme - ya da kilo koruma yöntemi. yüksek lisansa ilk başladığımda 1 ayda 6 kilo verdim, hiç aç kalmadan. işin güzel tarafı, sevdiğim şeyleri de yedim. baklava börekle rejim mi olur diolardı bana ama 6 kiloyu verince insanlar gözlerine inanamadı. açıkçası ben başka işe yarayan bir yöntem bilmiyorum. o yüzden en iyisini yapıosun.

spor lazım ama haftada 6 gün çalışınca zor oluo. benim gibi çıkış saati belli olmayan biri için özellikle. dötümü kaldırmaya halim olmuo -biliorum salak bi bahane ama geçerli- spor kırmına da gelicem inş günün birinde.

cümle diyet yapanlara allah sabır versin. yazın minicik bikiniler içindeki halimizi düşünüp kendimize moral verelim :D

kolay gelsin :D

 

Follow Me

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı