the secret of happiness is to count your blessings while others are adding up their troubles -william penn

GİTTİ TEZİN YARISI


haneme ay doğdu!

dün akşam yazdığım sayfa meğer tezin son sayfasıymış... bugün ofiste iki paragraf daha yazdıktan sonra, hazırladığım tüm başlıkların altını doldurmuş olduğumu şaşkınlık içinde farkettim!!

tez bitti....!!!

daha yapılacak çok iş var aslında. düzeltmeler yapılacak, eklemeler çıkarmalar vs. vs. bir de araştırma kısmı var ki esas dert bu bölüm!! anketlerle ilgili epey bir sıkıntı olacak, farkındayım. ama en azından literatür bitti -çoğu bitti!!

o kadar alışmışım ki ofiste tez yazmaya, bittiğini fark edince bir tuhaf oldum.. "ee, napıcam ben şimdi!?" değişik bir duyguymuş... herneyse, dediğim gibi, daha yolun yarısını geçebildim sadece, henüz dinlenmek yok! ama bitince -biterse- bi de savunmayı da geçersem......

P.S. 1: lost in history'nin tezin konusuyla ilgili sorusu, kafamda başk bir sorunun oluşmasına neden oldu. fark ettim ki tezle ilgili epey dert yanmışım. "lan altı üstü bi yazı, onu da bakacan yazacan, bakacan yazacan. nie bu kadar dırdır ediosun" diyenler olabilir. yerden göğa kadar haklısınız! ama arkadaşlarım fellik fellik gezerken cumartesileri ofiste oturmak bana nasıl koyduysa, bütün geleceğimi teze bağlamışım: "tezi bitirecem, okula girecem, ondan sonacığıma, cumartesileri ben de gezicem". şaka maka 3 ayda tez yazdım yalnız, n'abeeerr..!!

neyse..

tez yüzünden beyinin didiklediğim herkes rahat bi "yarım" nefes alabilir artık. diğer yarısı araştırmadan sonra...

P.S. 2 LOST 6. sezon başladı!!!


5 yorum:

Lost in History dedi ki...

Efendim, cok derin bir konu, asti bendenizi :)

O halde sunu sormama izin verin lutfen, master mi, doktora mi? doktoraya da devam edecegiz sanki, oyle duruyor :)

Bu kadar kitap okumaniza sasmamali, kucumsemek kimin haddine, cumartesileri de gezmeli, pazarlari da, elbette gelecekte de gezmeli, yarattigin kendi geleceginde :)

Sevgiler

zahir ve mavi dedi ki...

master ve evet doğru bildin: doktora da kafamda ama önce masterin savunması..

küçümsemekten değil de çevremdekiler çok eziyet ettim. tez nası bitecek die çığlık çığlığa dolanıodum ortalıklarda. baktım blogda da benzer birşey yapmışım, bi açıklama yapiim istedim.

çarşamba itibariyle nur topu gibi 5 kitabım daha oldu. ama bi süre daha raflarda bekleyecekler. malum.. tez... :D:D:D:D

Lost in History dedi ki...

Tez esasında nedir, bu duyduğun heyecan, bu okumaz azmi, bu ciddiyet, bu hayatı tezinle birlikte yaşama gayretindir :) Tez budur aslında, gerisi senin güzelliğin ve zekan :) Özenmemek mümkün mü sana :) Çok güzel olur umarım, ben de duymak isterim konusunu daha derin, eğer anlaşılırsa ve eğer müsaade ederseniz efendim :) Bir okurun teze yorumu, günün anlamlı bir parçası olsun :)

zahir ve mavi dedi ki...

geç olucak biraz ama kusuruma bakma.. konusu "örgüt kültürünün örgütsel bağlılık üzerindeki etkileri"..

okumayı sevsem de, teziz üzerine bu kadar düşmek, okuma aşkından değil, bi baltaya sap olabilme çabasından.. oku oku 2 diplomalı sekreter ol! yerine oku oku üniversitede profesör ol! kulağa daha şık gelmez mi?

:D

beyazmavi dedi ki...

Blogunun altındaki İzmir görüntüsü canlı mı?güvercinler uçuştu ve kondu, biri yem atmış olmalı....

biri birazdan çıkacak, evine gidecek..biri bisikletiyle pide dağıtacak.biri arkadaşını bekleyecek, diğeri yetişmeye çalışacak.ve arabalaın içinde binler biryerlere giderken, bir yerlerden dönerken görünecek, geçecek, kısacık bir an; ve o yani bu kişilere DİĞERLERİ derken, BİRİ derken onların BEN'likleri, yaşamları,hayalleri,diş ağrıları,endişeleri,sevinçleri,ömürleri olduğunu düşününce; diğeri bir anda BEN2e dönüşecek, kediler buluta,güneş tebessüme vs...

bende şimdi çıkıyım ve anımadığım onların yanından geçiyim,başka bir 3. tekil olarak...

mutlu kalınsın

 

Follow Me

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı