the secret of happiness is to count your blessings while others are adding up their troubles -william penn

DELIRIUM vol. 1


*şu kısmet dedikleri şeyin ne zaman dönüp dolaşıp ensene tokadı yapıştıracağı belli olmuyor. geçen haftadan beri nefesini ensemde, yarattığı paniği midemde hissedebiliyorum.

*"uygunluk" kavramı üzerine kafa patlatıyorum iki gündür. kapsamı ne olmalı? ne dereceye kadar "uygun" olmalı. aslında uzaktan bakınca pek de uygun görünmüyor. ama detaylı bir analiz yapabilmek için yeterli veriye sahip değilim. "pure logic" anlayışına sığındığıma göre paniğin zirve noktasındayım demektir.

*ihtiyacım olan bilgileri toplamam gerek. bunun için de sahaya çıkmalıyım. onun yerine popomun üstünde oturmak ve ders çalışmak istiyorum.

*iş konusunda yardıma ihtiyacım var. sesimi yukarılara duyurmalıyım. ama önce şu alarm zillerini susturmalı ve deliksiz bir uyku çekmeliyim.

*"uygunluk"... içimdeki ses kötümser cümleler kurup duruyor. ne kadar haklı olduğunu göreceğiz.

*pantolonu hatırla. o güzel pantolonu... üzerinde nasıl güzel durduğunu hatırla.

*pazar günü evde oturma günüdür. evde mi otursak dışarı mı çıksak sorunsalı musallat oldu şimdi de!

*neden defter günlüğüm böyle durumlarda aklıma geliyor?

*etrafımda çok fazla ses var ve giderek çoğalıyor. kulağımın içindeki şu müziğe bile tahammül edemediğim zamanlar oluyor. sessizliğe ve yalnızlığa -ve yeni bir işe- ihtiyacım var.

*içimdeki endişe ve panikle başa çıkamadığım zamanlarda kalp atışlarımı durdurmak istiyorum. sessizliğe sahip olmanın tek yolu buymuş gibi geliyor.

*kendim için kaygılanıyorum.
*ailem için kaygılanıyorum.
*ülkem ve özgürlüğüm için kaygılanıyorum.
*özgür isminden nefret ediyorum.

*çıkarımlar:
yeni bir iş bulmalıyım.
yaratmalıyım: şaheser veya kaos. daha çok kaos yaratmaya eğilimliyim bu aralar.
yazmalıyım. yaratıp yazmalı, yazıp yaratmalıyım.
şu endişeye bir çare bulmalıyım.
uyumalıyım.

2 yorum:

gulcinkuju dedi ki...

bendeki kaosları bilmen gerek bir de... aklımda evirip çevirdiğim kimseye bişey diyemediğim, diyebildiklerimde beni anladıklarından emin olamadıgım gelgitlerim var...
gitme isteklerim var... hazır yaz kapıdayken hazır cantamı koluma takıp uzaklaşmak istediklerim var. sonra yeni bir iş!! kökten beni arındıracak yeni kişilere ihtiyacım var...
demem o ki; yalnız değilsin pek çok konuda :) seviyorum seni..

mavi dedi ki...

teşekkürler ve gecikme için samimi özürlerimi kabul et lütfen. iş yoğunluğu yüzünden bakamıyorum bir türlü. doğumgünü yazımı bile 1 ayda bitirebildim.

kendim için hiçbirşey yapmadığımı fark ettim ve herşey için çok geç olmuş olabilir. naçizane fikrim: canın ne istiyorsa bir yolunu bul ve yap mutlaka.

saolasın yüreğini benimle paylaştığın için.

 

Follow Me

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı