the secret of happiness is to count your blessings while others are adding up their troubles -william penn

NASIL "MEDENİYETSİZ AYI" OLUNUR?


çok basit! pazar sabahı saat 04:00 civarlarında balığa gitme bahanesiyle sokağa çıkıp öküz gibi böğürerek!

konuyu bir örnekle açıklayalım. sevgili karşı komşum, her pazar sabahı kargalarla kalkıp, bütün mahalleyi, o öküz böğürtüsü sesiyle karısına ve çocuklarına emirler yağdırarak gürültüye boğma yeteneği sayesinde "en medeniyetsiz ayı" oscar'ını aldı. bu it oğlu it, bunu her pazar sabahı yapıyor. ancak, ne yalan söyleyeyim, bu sefer kendini aştı gerçekten. sabah 04:00! pazar sabahı sabah 04:00!! götlek herifin odun bacaklarını götünden sokup ağzından çıkarmak istiyorum. kendisini kazığa bağlayıp, etlerini lime lime koparıp balık yemi yapmak istiyorum. hayvan oğlu hayvan!!

2 yorum:

Nina Noctis dedi ki...

Niye camdan çıkıp bağırmıyorsun bu öküze?? Ben sinir oldum burda...

mavi dedi ki...

öyle garip bişi ki, ben gözümü açıp da baarabilecek kıvama gelene kadar, göt herif basıp gitmiş oluyor.

hayvan oğlu hayvan!!karısıyla konuştum bugün. bakalım bi etkisi olucak mı görücez haftaya pazar.

londrada ii eğlenceler:DDD umarım burdan daha sessizdir.

 

Follow Me

Contact

Ad

E-posta *

Mesaj *

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı